C C C C A+ A A- X

О Б Я В Я В А К О Н К У Р С за заемането на 2 (две) щатни бройки за длъжността „съдебен деловодител“ в Административен съд - Бургас.

Дата на публикуване 17 август 2023 Последна редакция 31 август 2023 Обяви и конкурси Отпечатай

О Б Я В Л Е Н И Е

 

 

            На основание заповед № РД-12-441 от 11.08.2023 г на административният ръководител – председател на Административен съд – Бургас

 

О Б Я В Я В А    К О Н К У Р С:

           

  1. 1. За длъжността „Съдебен деловодител“ в Административен съд – Бургас – 2 щатни бройки, на осн. чл. 67, ал. 1, т.1 от Кодекса на труда;
  2. Описание на длъжността:

            Образува и придвижва първоинстанционни и второинстанционни дела, прилага новопостъпили документи, подрежда и номерира документите към делата, подготвя ги за доклад, изпълнява указанията на председателя на състава по делото, изготвя списъци на призовани за първо по делото заседание страни, изготвя и изпраща уведомления за решения и определения по делата, изготвя преписи от определения и решения, вписва данни по делата ръчно и на компютър, прави справки по делата, докладва, обработва и изпраща постъпилите жалби и протести ведно с делата до по-висшата съдебна инстанция.

  1. Минимални изисквания към кандидата за заемане на длъжността „съдебен деловодител”:

            3.1 да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;

            3.2 да е навършил пълнолетие;

            3.3 да не е поставен под запрещение;

            3.4 да не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

            3.5 да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

            3.6 да отговоря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.

            3.7 да не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;

            3.8 да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;

            3.9 да не е общински съветник;

            3.10 да не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;

            3.11 да не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;

            3.12 да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняващ друга свободна професия.

  1. Специфични изисквания към кандидата за заемане на длъжността „съдебен деловодител”:
  2. Отлични познания по общи деловодни техники, работа със стандартно офис оборудване, отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация.
  3. Много добри умения за работа с граждани и в екип.

3.Много добри познания по документообработващите и деловодни автоматизирани системи, внедрени в съда.

  1. Носи отговорност за точното и качествено изпълнение на утвърдените с настоящата длъжностна характеристика задачи.
  2. Носи отговорност за опазване на получаваната и обработвана документация и информация, и за спазване на трудовата и технологична дисциплина.
  3. Носи отговорност за спазване на Етичния кодекс, Правилника за вътрешния трудов ред и вътрешните правила, утвърдени от административния ръководител

 

  1. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите:

            Първи етап: Разглеждане на постъпилите заявления и приложените към тях документи от комисия, назначена със заповед на административния ръководител.

            Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати (както и основанията за недопускането им) да се обявят на таблото на съда и на интернет страницата на съда не по късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.

            В списъка на допуснатите кандидати, обявени с две имена и номер на заявлението, да се посочат датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началният час и мястото на провеждане на втория етап от конкурса.

            Втори етап: Решаване на тест.

            Писмен тест, показващ знания и умения за текстообработка с MS Word, знания по правопис, граматика, стилистика, деловодни техники, умения за работа с документи и официална кореспонденция, познания за нормативната уредба – Закона за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата, Етичен кодекс на съдебните служители, длъжностна характеристика.

            Комисията да определи съдържанието и начина на оценяване на теста.

            Трети етап:  Събеседване с допуснатите кандидати.

            Събеседването да се проведе чрез задаване на еднакви въпроси към всички кандидати, предварително подготвени от комисията.

            При наличие на голям брой кандидати, комисията да определи две дати за събеседване, за което да бъдат уведомени всички кандидати.

            Оценяването на кандидатите от събеседването да се извърши по предварително одобрени от комисията показатели, като всеки член поставя оценка с точност до 0.50 стотни.

            Конкурсната комисия класира кандидатите, получили крайна оценка не по-ниска от 4.50.

            Въз основа на проведения конкурс комисията да оформи протокол с резултатите от проведения конкурс и класира успешно издържалите конкурса с две имена.

            Крайния резултат от конкурса да се публикува на интернет страницата на съда и да се съобщи на участниците в него в 3 дневен срок от провеждането му. Крайният резултат от конкурса да бъде обявен с двете имена на кандидатите.

            С класираните на първо и второ място кандидати за длъжността „съдебен деловодител“, да се сключи трудов договор, съгласно чл. 67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда.

  1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите (лично или чрез пълномощник, с пълномощно) за длъжността „съдебен деловодител“:
  2. Заявление по образец за кандидатстване за работа в Българската съдебна система (по образец);

1.2 Автобиография (по образец);

  1. Копие от документи, удостоверяващи професионалния опит(трудова, служебна или осигурителна книжка).
  2. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ (по образец);
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ (по образец);
  4. Копие от диплома за завършено средно образование;
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация/обучение (ако има такива);
  6. Медицинско удостоверение, издадено от извършен медицински преглед, че лицето не страда от психическо заболяване (в оригинал);
  7. Медицинско свидетелство за постъпване на работа;
  8. Декларация-информираност за обработка на лични данни;
  9. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността“съдебен деловодител“, които кандидатът притежава.

            От кандидата не се изисква представяне на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от интернет страницата на Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидителство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидадите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.

  1. Препоръчителни документи:

- Препоръки от предходни работодатели, независимо в каква област е работил кандидатът;

- Мотивационно писмо.

  1. Минимален размер на основната заплата за обявената длъжност, съгласно Класификатор на длъжностите в администрацията на съдилищата по чл. 341 от ЗСВ – 1017 лв. (957 лв.+60 лв. ранг).
  2. Място за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник (с пълномощно) в сградата на Административен съд – Бургас, ул. „Александровска“ № 101, ет. 2, стая № 1, съдебен администратор с работно време от 09.00 до 12.00 ч. и от 14.00 до 17.00 ч. Документи се приемат в едномесечен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

            Образците на формуляри и подробната длъжностна характеристика да са достъпни на Интернет страницата на Административен съд – Бургас  https://burgas-adms.justice.bg/, рубрика „Обяви и конкурси“, както и на място при подаване на документите.

  1. Обявлението да се публикува в един местен ежедневник, на интернет-страницата на Административен съд – Бургас – https://burgas-adms.justice.bg/ и на таблото за обяви в Съдебна палата – Бургас.
  2. Обявата и всички съобщения, свързани с конкурса да се обявяват на интернет-страницата на Административен съд – Бургас https://burgas-adms.justice.bg/ рубрика „Обяви и конкурси“, както и на информационното табло за обяви в Съдебна палата – Бургас, съобразно предвидените срокове в Правилника за администрацията на съдилищата и Вътрешните правила за назначаване, атестиране, повишаване в ранг на съдебните служители и управление на човешките ресурси в Административен съд - Бургас.

             Обявата е публикувана във вестник 24 часа, страници Бургас, брой 194 от 17.08.2023 г.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация